«برای چشم‌ها، برای دست‌ها»

این نوشته‌ی بنفش از جنس نئون، اولین چیزیه که موقع ورود به آرت‌شاپ «استودیو دو»، توجهمون رو جلب می‌کنه. زیبایی مغازه و همهمه‌ی افرادی که در حال تعامل و خرید بودن، ما رو ترغیب کرد تا بریم داخل.

اگر به فروشگاه‌های هنری و کانسپت استورها علاقه دارید، پس حتما استودیو دو رو می‌شناسید؛ فروشگاه بانمکی که مدت‌ها در محله‌ی قائم‌مقام استقرار داشت و توسط دو هنرمند یعنی صبا صائمی و لاله فیاضی راه‌اندازی شده بود. بعدها، استودیو دو به مجتمع تجاری آ.اس.پ نقل مکان کرد و ما الان اونجا هستیم!

استودیو دو روی ارائه کارهای هنری، دست‌سازه‌ها و محصولات هنرمندان جوان، برندهای کوچیک و خونگی متمرکز شده. برندها و هنرمندهایی که خلاق هستن و محصولات کاربردی و باکیفیتی می‌سازن تا در سبک زندگی شهری مورد استفاده قرار بگیره. توی استودیو دو، علاوه بر کارهای صبا صائمی و لاله فیاضی که موسسین اینجا هستن، گلچینی از محصولات سبک زندگی و دکوری این برندها هم ارائه می‌شه.

اینجا ‌دست‌سازه‌های سرامیکی و سفالی، ظروف چوبی، دیوارکوب و تابلو، زیورآلات نقره، کیف و پوشاک، محصولات خوراکی ارگانیک و رژیمی مثل شکلات، برگ چای و چاشنی‌ها و مزه‌های بوتیک شاهی که با سبک زندگی خیلی از پیاده‌ای‌ها هم‌راستا و سازگاره، پیدا می‌شه.

یکی از دسته‌بندی‌های محصولات استودیو دو، عروسک و اسباب‌بازیه. اون عروسک‌های نرم و مهربونی که ما دیدیم، برای کادوی تولد به کودک جون می‌ده!

مراقبت از پوست و مو هم چیز دیگه‌ایه که استودیو دو بهش توجه کرده و صابون، لوسیون بدن، روغن‌های مرطوب‌کننده، بالم لب و ماسک صورت، محصولاتی از این دسته که در این کانسپت استور پیدا می‌شه.

مراقبت از پوست و مو هم چیز دیگه‌ایه که استودیو دو بهش توجه کرده و صابون، لوسیون بدن، روغن‌های مرطوب‌کننده، بالم لب و ماسک صورت، محصولاتی از این دسته که در این کانسپت استور پیدا می‌شه.

اگر برای عوض کردن حال و هواتون، خرید یه چیزی برای تغییر فضای خونه و اتاق، یا برای هدیه، دنبال جایی بودید که جدیدترین محصولات دکوری و سبک زندگی رو داشته‌ باشه، استودیو دو رو از قلم نندازید.

نشونی کانسپت استور استودیو دو در تهرانش: مجتمع تجاری آ.اس‌پ، راهرو B، شماره‌ی ۲۵

نشونی صفحه‌ی آرت‌شاپ استودیو دو در اینستاگرام: @studio___do

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

Recent Posts

قسمت اول پادکست رادیو پیاده: موزه‌ی هنرهای معاصر

موزه‌ای تو محله‌ی امیرآباد و خیابون کارگر هست که شماری از ارزشمندترین آثار دنیای هنرهای…

2 هفته ago

مسیر پیاده‌گردی تهران-هالیوود

لاله‌زار از اولین خیابون‌هایی بوده که توی دوره‌ی حکومت ناصرالدین‌شاه قاجاری ساخته می‌شه و به…

1 ماه ago

در مسیر هنر مدرن تهران

قدم گذاشتن جای ردپای هنرمندان پیشرو هنر معاصر تهران، از منصور قندریز تا کامران دیبا…

1 ماه ago

از خانه‌ی نیما تا باغِ امیرتیمور

نجواهای شاعرانه‌ی خالق «شعرِ نو» و روایتی تراژیک از صاحب‌آوازِ «الهه‌ی ناز»، باغ‌هایی برای ییلاق…

1 ماه ago

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش…

1 ماه ago

از پارک امین‌الدوله تا کاباره‌ی رنگین‌کمان

ز بوی پیچ امین‌الدوله تا رنگ‌های نئونی پیست رقص، از فضای فراغتی و خصوصی عصر…

1 ماه ago