«خانه‌ی روشا» رو می‌شه یکی از کامل‌ترین فروشگاه لوازم خانه در تهران دونست. فضایی بزرگ که در اون تنوع گسترده‌ای از محصولاتی مثل فرش، گلدون و گیاهان آپارتمانی، نور و روشنایی، سرویس خواب و حمام، اکسسوری، ظروف دکوراتیو و کادو وجود داره.

چیزی که برای ما ما قابل توجه‌ بود، به‌روز بودن و خاص بودن محصولات روشاست. تقریبا چیزی نیست که در صفحه‌های تخصصی دکوراسیون در اینستاگرام‌ و پینترست دیده‌ باشید و اینجا نتونید پیداش بکنید! همه‌ی محصولات در خانه‌ی روشا، منتخبی از کارهای تولیدکننده‌های ایرانیه و چیدمان و جانمایی محصولات طوری انجام شده تا بشه انتخاب راحت‌تری داشت.

مراکز حرفه‌ای عرضه‌ی محصولات، مثل گل و گیاه یا همین بحث دکوراسیون، مشاوره‌ی تخصصی رو هم در ضمن خدماتشون دارن و روشا هوم هم از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا می‌تونید برای ساختن دکور منحصر به خودتون، از متخصصان طراحی داخلی روشا کمک بگیرید. یکی از ویژگی‌های بخش مبلمان و دکوراسیونِ دپارتمان استور روشا، وجود آتلیه‌ی طراحی برای مشاوره در خرید بهتره. شما می‌تونید بر اساس فضایی که دارید و سبکی که مورد نظرتونه، از متخصصان روشا کمک بگیرید تا دکوری رو مطابق با سلیقه و خواست خودتون داشته باشید.

روشا امکان سفارشی‌سازی لوازم خونه رو هم فراهم کرده. یعنی می‌تونید رنگ پارچه و چوب و سایز عمده‌ی محصولات فرنیچر رو طبق سلیقه‌ی خودتون و از روی کالیته‌های رنگ (نمونه‌های کوچک فیزیکی از طیف‌های رنگی گوناگون) انتخاب کنید و سفارشتون رو ثبت کنید تا روشا اون رو براتون تهیه کنه. بعد از آماده سازی وسیله‌ی مورد نظر، ارسال رایگان و نصب رایگان در محل صورت می‌گیره که خب، خیال آدم رو از دردسرهای بعد از خرید راحت می‌کنه.

با خرید از خانه‌ی روشا، عضو باشگاه مشتریان روشا می‌شید و می‌تونید از تخفیف‌ها و امکانات دیگه‌شون مخصوصا در پایان سال و نزدیک نوروز بهره‌مند بشید.

فضای کامل و امکانات مناسب روشا مثل پارکینگ و کافه و رستوران خودش در کنار تنوع محصولات و تخصصی بودن کارشون، شما رو از سرگردونی در شهر برای پیدا کرد جزء به جزء وسایل خانه و دکور، بی‌نیاز می‌کنه.


نشونی صفحه‌ی خانه‌ی روشا (روشا هوم) در اینستاگرام: @rosha.home

نشونی خانه‌ی روشا (روشا هوم) در تهران: فرمانیه، تقاطع عمار، دپارتمان استور روشا، طبقه‌ی دوم

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

Recent Posts

قسمت اول پادکست رادیو پیاده: موزه‌ی هنرهای معاصر

موزه‌ای تو محله‌ی امیرآباد و خیابون کارگر هست که شماری از ارزشمندترین آثار دنیای هنرهای…

6 روز ago

مسیر پیاده‌گردی تهران-هالیوود

لاله‌زار از اولین خیابون‌هایی بوده که توی دوره‌ی حکومت ناصرالدین‌شاه قاجاری ساخته می‌شه و به…

1 ماه ago

در مسیر هنر مدرن تهران

قدم گذاشتن جای ردپای هنرمندان پیشرو هنر معاصر تهران، از منصور قندریز تا کامران دیبا…

1 ماه ago

از خانه‌ی نیما تا باغِ امیرتیمور

نجواهای شاعرانه‌ی خالق «شعرِ نو» و روایتی تراژیک از صاحب‌آوازِ «الهه‌ی ناز»، باغ‌هایی برای ییلاق…

1 ماه ago

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش…

1 ماه ago

از پارک امین‌الدوله تا کاباره‌ی رنگین‌کمان

ز بوی پیچ امین‌الدوله تا رنگ‌های نئونی پیست رقص، از فضای فراغتی و خصوصی عصر…

1 ماه ago