/

بوتیک‌کافه‌ی ژول

بوتیک کافه‌ی ژول در زعفرانیه، دارای غذاهای سالم و رژیمی

حقیقتا آدم همیشه حوصله‌ی غذا درست کردن نداره؛ به خصوص وقتی رژیم‌ لاغری پیش گرفته باشیم و سالاد، بشه بنیاد بیشتر وعده‌هامون و خرد کردن یه عالم سبزیجات، بشه کار هر روزمون. برای همین، تنوع خوبی می‌شه اگر که یک جایی باشه که بشه ازش هفته‌ای یکی، دو بار، غذای سالم با مواد اولیه‌ی متفاوتی که ممکنه خودمون اهل خریدش نباشیم، تهیه کنیم. «بوتیک ژول» همون جاییه که این امکان رو برامون فراهم کرده.

بوتیک کافه‌ی ژول در زعفرانیه، دارای غذاهای سالم و رژیمی

ژول تا قبل از افتتاح بوتیکش، در زمینه ارائه‌ی غذا و برنامه‌‌ی غذایی سالم فعال بوده و در زمینه‌ی مشاوره‌ی تغذیه، کلی تجربه داره.

اولین و اصلی‌ترین کار ژول ارائه‌ی بسته‌های هفتگی مطابق با هدف و شرایط رژیم غذایی افراده، که هر جای تهران باشن، روزانه در ساعت مشخصی، بسته‌ی غذا براشون ارسال می‌شه. این بسته‌ها به‌صورت مجزا برای افراد ورزشکار، اون‌هایی که از رژیم کتوژنیک پیروی می‌کنن، وگان یا گیاه‌خوار هستن، در حال سم‌زدایی بدنشونن و همینطور مامان‌های باردار یا شیرده طراحی شده. مثلا بذارید یه موردش رو با هم بررسی کنیم.

بسته‌ی سیکس پک، مناسب افرادیه که برای بار اول می‌خوان یه رژیم خوب رو شروع کنن، یا وزنشون رو پایین آورده‌ان و حالا می‌خوان تثبیتش کنن. کربوهیدرات این بسته از برنج قهوه‌ای تا ذرت رو شامل می‌شه، در حالی که پروتئین از کینوا (خاویار گیاهی)، قارچ، تخم مرغ و سینه‌ی مرغ تامین می‌شه. چربی‌های این بسته، فقط چربی‌های سالم هستن مثل زیتون و دانه‌ی آفتابگردان و کنجد.

حالا شما می‌تونید این بسته رو برای ناهار، یا برای ناهار و شام سفارش بدید. می‌تونید خوراکی‌هایی که بهشون حساسیت دارید رو معلوم کنید، به بسته‌تون میان‌وعده اضافه کنید یا نوشیدنی رژیمی هم کنارش بذارید. خلاصه که انتخاب‌ها زیاد و جذابه و آدم کلی چیزی یاد می‌گیره.

سالاد، ساندویچ و آبمیوه‌ی تازه در فروشگاه غذاهای سالم و رژیمی ژول
خوراکی‌های سالم و ؤزیمی در فروشگاه ژول در زعفرانیه

کار بعدیشون هم ارائه‌ی غذاهای روزانه هست که می‌شه از روی سایت ژول سفارش بدید و در هر جای تهران یک ساعته به دستتون برسونن، یا می‌تونید خودتون حضوری تهیه کنید. حالا در این فضای حضوری، چه چیزهایی پیدا می‌شه؟

در بوتیک کافه‌ی ژول، خوراکی‌های خوشمزه و سالمی برای صبحانه، نهار و شام و البته برای میان‌وعده موجوده که ارزش غذایی اون‌ها دونه‌به‌دونه اندازه‌گیری شده؛ همینطور نوشیدنی و قهوه. مثلا اوت‌میل، ماست و گرانولا، انواع تست، سالاد مدیترانه با کینوا، سالاد استیک با اسفناج، ماهی سالمون با برنج و سبزیجات، اسپاگتی بلونز. تنوع خوراکی‌های بوتیک ژول بسیار مطلوبه.برای رژیم‌های غذایی گیاهخواری و وگان هم انتخاب‌هایی در نظر گرفته شده که به عنوان نمونه، می‌تونیم به برگر کینوا (وگان) و پنینی سبزیجات اشاره کنیم.

وقتی انتخاب‌های موجود در این سوپرمارکت رو بررسی می‌کردیم، برامون جالب بود که وعده‌هایی متناسب با شرایط مختلف و برای کارکردهای مخصوص، تهیه شده. مثلا پک سرماخوردگی (شامل سوپ سبزیجات، نوشیدنی دیتاکس و شات کلنز)  پکیج ضد آلودگی (شامل سالاد، دیتاکس و کلنز برای کم کردن اثر آلودگی هوا رو بدن) به چشممون خورد که واقعا خوراک فصل پاییز در تهرانه!

‌خوراکی‌های بوتیک ژول، از پیش آماده شده‌ان. پس اگر عجله دارید و به سمت سرکار می‌رید یا از باشگاه‌ و تمرین برمی‌گردید، می‌تونید از محصولات توی یخچال، چیزی که مورد نظرتونه رو بردارید و باز راهی بشید.

خرید چای دیتاکس و نوشیدنی‌های سالم از بوتیک ژول
چاشنی، آبمیوه، سالاد، ساندویچ و خوراک‌های سالم و از پیش آماده شده در بوتیک ژول

اگر موقعی که بیرون از خونه هستید همیشه دغدغه غذای سلامت دارید، توی این زندگی سریع شهری فرصت کافی برای آشپزی ندارید، یا اصلا اگر پی جایی بودید که بتونه هم‌راستا با برنامه‌ی ورزشیتون، برنامه‌ی غذایی بده، بوتیک کافه ژول و خدماتش به کار شما می‌آد.

نشونی کافه و بوتیک ژول در تهران: زعفرانیه، ماکویی‌پور جنوبی، اردیبهشت مرکزی، پلاک ۸

ساعت کار بوتیک ژول: همه‌روزه از ۹ صبح الی ۱۱ شب

نشونی صفحه‌ی بوتیک ژول در اینستاگرام: @joule_healthy_energetic

منوی آنلاین بوتیک ژول: www.getjoule.co

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما