رستوران مورگن در مجتمع فرشته ۲۴ در فرشته مناسب برای دورهمی‌های بزرگ

تابستون ۱۴۰۱، برگرشاپ تازه‌ای به سبک رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی (Diner)، در شهر باز شد که خیلی زود، خودش رو توی دل پیاده‌گردها جا کرد؛ یعنی «مورگن برگر».

منوی مورگن برگر رو که خوندیم، آیتم‌های جذاب زیادی خودش رو بهمون نشون داد. حالا درسته اینجا برگرشاپ هست، اما از ۸:۳۰ صبح بازه و این دلیلی نمی‌تونه داشته باشه بجز صبحونه! پس بذارید از همون صبحونه‌اش شروع کنیم. از قهوه که عبور کنیم، در بخش صبحونه‌ی مورگن، به مافین انگلیسی می‌رسیم که در واقع یک جور نون‌ لقمه‌ایه. مافین با املت گوجه و املت اسفناج، مافین با تخم مرغ که می‌تونه با سوسیس، بوقلمون یا پنیر همراه شه توی منو به چشم می‌خوره. یک پیشنهاد دیگه برای صبحونه هم، سینامون کاپ (Cinnamon Cup) هست که می‌تونیم بگیم همون رول دارچین هست با یک اندازه‌ی مشخص که در محضر سس کارامل و شکلات سرو می‌شه!

اگر دنبال کافه‌ها و رستوران‌های بیشتری برای صرف صبحونه هستید، گلچین پیشنهادات صبحانه در تهران رو از قلم نندازید!

و اما اصل ماجرا؛ برگر.
در حال حاضر ۷ نوع برگر که با تاپینگ‌های جورواجور و سس‌های دستساز، و ۵ مدل ساندویچ‌ هات داگ و مرغ و ماهی سوخاری، دست و بال آدم رو برای انتخاب باز می‌ذاره. بین این ساندویچ‌ها، وجی‌برگر هم چشممون رو گرفت که آمیزه‌ی دل‌چسبی از دو نوع قارچ، پنیر و خامه‌ست.

آماده‌سازی و پخت همبرگر در فست فود مورگن در مجتمع فرشته ۲۴ در فرشته
بال مرغ سرخ شده یا چیکن وینگز در رستوران مورگن برگر در فرشته

توی فهرست غذای این رستوران که استانداردهای بالایی هم رعایت می‌کنه، بال مرغ سوخاری، چند مدل سیب‌زمینی و سالاد هم به چشم می‌خوره که می‌تونیم بگیم در کنار هم، یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌ها برای ناهار و شام رو می‌سازه.

کم می‌شه که بتونیم غذا رو از فضا جدا بدونیم؛ در مورگن هم، حال و هوای برگرشاپ‌های آمریکایی مثل مک‌دونالد و شیک‌شک با اون نیمکت‌های چرمی، الگوی راه‌راه و رنگ مشکی و آبی، با فضایی که یه‌جورهایی از سبک دکوراسیون صنعتی الهام گرفته، یک برداشت امروزی از داینرهای آمریکایی رو ساخته.

مورگن‌ برگر هم فضای بسته داره و هم فضای نیمه‌باز، و برای اون دورهمی‌هایی که به طرز شگفت‌آوری جور می‌شه و همه می‌تونن بیان، میز طویل هم توی آستینش داره!

خلاصه‌ی امر اینکه اگر طرفدار تنوع دادن به غذاهای روتین هستید یا دوست دارید برای ناهار یا شام، همبرگر رو بغل کنید، مورگن می‌تونه مقصد بعدی رستوران‌گردی شما باشه.

راستی! اگر برگرباز قهار هستید، علاوه بر مورگن، برگر ۱۳۵۸ در غرب شهر از اولین جاهاییه که باید بهش سر بزنید.


نشونی مورگن برگر در تهران: خیابان فیاضی، پلاک ۲۴، مجتمع فرشته ۲۴

ساعت کاری مورن برگر: از ۸:۳۰ صبح الی ۱۲ شب (سرو صبحانه تا ساعت ۱۱:۳۰)

نشونی صفحه‌ی مورگن برگر در اینستاگرام: @morgen_fereshteh24

برای دیدن کامل فهرست غذاهای برگرشاپ مورگن، می‌تونید به منوی آنلاینشون سر بزنید: morgenburger.menew.pw

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما