اگر دونده و دوچرخه‌سوار باشید، یا عاشق نون‌های خمیرترش، و یا یه کافه‌گرد قهار و سخت‌پسند، باهم یه نقطه‌ی اشتراک داریم، و اون هم کافه پروژه [د*] یا همین دِ پراجکت خودمونه! احتمالا به شعبه‌ی اول این کافه در فرهنگسرای نیاوران سر زدید، اما این‌بار ما قصد داریم شعبه‌ی شهرک غرب دِ پراجکت رو معرفی کنیم!

از در که وارد کافه می‌شید، میز اجتماعی بزرگ، صندلی‌های چوبی، و پیشخوان بلند و ویترین کیک‌ها، نگاه شما رو به خودش جلب می‌کنه. به جزییات که دقت کنید، المان‌های دکوراسیون شعبه‌ی نیاوران رو اینجا هم می‌بینید، مخصوصا اون کاشی‌های سفید مستطیلی شکل! این شعبه بزرگتر از شعبه‌ی نیاورانه، یه حیاط با سقف متحرک هم در انتهای سالن وجود داره‌. حیاطی که طراحی فضای سبزش، نورپردازیش و چیدمان صندلی‌ و نشیمن‌هاش یه جای خاص رو ساخته.

چیزی که برای [د*] مهمه ارزش غذایی چیزهاییه که درست می‌کنه. شما می‌تونید توی منو، قهوه بدون کافئین، با شیر گیاهی، کیک بدون شکر، نوشیدنی‌های ایزوتونیک و … رو پیدا کنید که به افرادی که رژیم سالمی دارن یا ورزشکار هستن کمک می‌کنه. علاوه بر این، می‌تونید از کارگاه نونوایی پروژه [د*] چند نوع نون و کیک و کوکی و تارت پخت کارگاه این شعبه رو بخرید و با سه خط مختلف قهوه‌شون امتحان کنید.

برای دیدن سایر پیشنهادات صبحانه‌ی پیاده، فهرست کافه‌ها و رستوران‌هایی با صبحونه‌ی خوب رو یه نظر ببینید.

اما یه چیز جذاب دیگه، منوی دی-ساینس (D-Science Menu) این کافه‌ی دوستداشتیه. این منو در واقع رویکرد علمی و تخصصی این کافه رو به تغذیه‌ی شما نشون میده. و حواستون باشه اگر حساسیت غذایی خاصی دارید، حتما هنگام سفارش به بچه‌های کافه اطلاع بدید.

میز اجتماعی اینجا رو شاید بشه یکی از بزرگترین میزهای اجتماعی کافه‌های تهران دونست که برای کار با لپ‌تاپ هم مناسب سازی شده. تنوع بقیه میز و صندلی ها هم طوریه که برای زمان‌ها و کاربردهای مختلف از کافه پروژه [د*] دستتون باز‌ باشه. البته معمولا زمان استفاده از هر میز این کافه، یک ساعت و نیمه. 

پس اگر بعد از ورزش در پارک پردیسان، یا برای انجام پروژه‌ای که نیاز دارید با لپ‌تاپ کار کنید، یا برای وعده روزتون نون تازه خواستید. کافه پروژه [د*] با فضای قشنگ و کاربردیش یه گزینه خوب در غرب تهرانه.

 برای دیدن باقی کافه‌هایی که مناسب کار با لپ‌تاپ هستن، برای مواقعی که برق خونه قطع شده یا کار توی خونه پیش نمیره، این فهرست کافه‌های مناسب کار با لپ‌تاپ رو ببینید

فاصله‌‌ی کافه د پراجکت با مترو و پایانه‌ی تاکسی‌های میدون صنعت، قابل پیاده رفتنه. و اگه با ماشین شخصی قصد دارید به د پراجکت برسید، موقعیت جا پارک خوبی می‌تونید همون حوالی تو خیابون زیبا و دوستداشتنی سیمای ایران پیدا کنید.


نشونی کافه د پراجکت شهرک غرب در تهران: شهرک غرب، خیابون سیمای ایران، پلاک ۵۸

ساعت کاری کافه د پراجکت: هر روز از ۷صبح  تا ۱۰ شب.

نشونی صفحه‌ی کافه د پراجکت در اینستاگرام: the_d_project_cafe

تلفن کافه د پراجکت: ۸۸۳۷۲۶۸۰

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما