خرید فرش از بخش لوازم منزل دپارتمان استور روشا در فرمانیه

«خانه‌ی روشا» رو می‌شه یکی از کامل‌ترین فروشگاه لوازم خانه در تهران دونست. فضایی بزرگ که در اون تنوع گسترده‌ای از محصولاتی مثل فرش، گلدون و گیاهان آپارتمانی، نور و روشنایی، سرویس خواب و حمام، اکسسوری، ظروف دکوراتیو و کادو وجود داره.

چیزی که برای ما ما قابل توجه‌ بود، به‌روز بودن و خاص بودن محصولات روشاست. تقریبا چیزی نیست که در صفحه‌های تخصصی دکوراسیون در اینستاگرام‌ و پینترست دیده‌ باشید و اینجا نتونید پیداش بکنید! همه‌ی محصولات در خانه‌ی روشا، منتخبی از کارهای تولیدکننده‌های ایرانیه و چیدمان و جانمایی محصولات طوری انجام شده تا بشه انتخاب راحت‌تری داشت.

روشا هوم یا خانه‌ی روشا
مشاوره‌ی طرراحی داخلی در آتلیه‌ی طراحی خانه‌ی روشا

مراکز حرفه‌ای عرضه‌ی محصولات، مثل گل و گیاه یا همین بحث دکوراسیون، مشاوره‌ی تخصصی رو هم در ضمن خدماتشون دارن و روشا هوم هم از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا می‌تونید برای ساختن دکور منحصر به خودتون، از متخصصان طراحی داخلی روشا کمک بگیرید. یکی از ویژگی‌های بخش مبلمان و دکوراسیونِ دپارتمان استور روشا، وجود آتلیه‌ی طراحی برای مشاوره در خرید بهتره. شما می‌تونید بر اساس فضایی که دارید و سبکی که مورد نظرتونه، از متخصصان روشا کمک بگیرید تا دکوری رو مطابق با سلیقه و خواست خودتون داشته باشید.

روشا امکان سفارشی‌سازی لوازم خونه رو هم فراهم کرده. یعنی می‌تونید رنگ پارچه و چوب و سایز عمده‌ی محصولات فرنیچر رو طبق سلیقه‌ی خودتون و از روی کالیته‌های رنگ (نمونه‌های کوچک فیزیکی از طیف‌های رنگی گوناگون) انتخاب کنید و سفارشتون رو ثبت کنید تا روشا اون رو براتون تهیه کنه. بعد از آماده سازی وسیله‌ی مورد نظر، ارسال رایگان و نصب رایگان در محل صورت می‌گیره که خب، خیال آدم رو از دردسرهای بعد از خرید راحت می‌کنه.

روشا هوم یا خانه‌ی روشا
بخش لوازم منزل دپارتمان استور روشا در فرمانیه

با خرید از خانه‌ی روشا، عضو باشگاه مشتریان روشا می‌شید و می‌تونید از تخفیف‌ها و امکانات دیگه‌شون مخصوصا در پایان سال و نزدیک نوروز بهره‌مند بشید.

فضای کامل و امکانات مناسب روشا مثل پارکینگ و کافه و رستوران خودش در کنار تنوع محصولات و تخصصی بودن کارشون، شما رو از سرگردونی در شهر برای پیدا کرد جزء به جزء وسایل خانه و دکور، بی‌نیاز می‌کنه.


نشونی صفحه‌ی خانه‌ی روشا (روشا هوم) در اینستاگرام: @rosha.home

نشونی خانه‌ی روشا (روشا هوم) در تهران: فرمانیه، تقاطع عمار، دپارتمان استور روشا، طبقه‌ی دوم

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما