/

آرت‌شاپ استودیو دو

استودیو دو در محتمع آ.اس.پ

«برای چشم‌ها، برای دست‌ها»

این نوشته‌ی بنفش از جنس نئون، اولین چیزیه که موقع ورود به آرت‌شاپ «استودیو دو»، توجهمون رو جلب می‌کنه. زیبایی مغازه و همهمه‌ی افرادی که در حال تعامل و خرید بودن، ما رو ترغیب کرد تا بریم داخل.

خرید لوازم منزل و ظرف و ظروف از استودیو دو
محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست در آرت‌شاپ استودیو دو در آ.اس.پ

اگر به فروشگاه‌های هنری و کانسپت استورها علاقه دارید، پس حتما استودیو دو رو می‌شناسید؛ فروشگاه بانمکی که مدت‌ها در محله‌ی قائم‌مقام استقرار داشت و توسط دو هنرمند یعنی صبا صائمی و لاله فیاضی راه‌اندازی شده بود. بعدها، استودیو دو به مجتمع تجاری آ.اس.پ نقل مکان کرد و ما الان اونجا هستیم!

استودیو دو روی ارائه کارهای هنری، دست‌سازه‌ها و محصولات هنرمندان جوان، برندهای کوچیک و خونگی متمرکز شده. برندها و هنرمندهایی که خلاق هستن و محصولات کاربردی و باکیفیتی می‌سازن تا در سبک زندگی شهری مورد استفاده قرار بگیره. توی استودیو دو، علاوه بر کارهای صبا صائمی و لاله فیاضی که موسسین اینجا هستن، گلچینی از محصولات سبک زندگی و دکوری این برندها هم ارائه می‌شه.

حوراکی‌های سالم و خانگی از تامین‌کنندگان محلی در استودیو دو، واقع در آ.اس.پ

اینجا ‌دست‌سازه‌های سرامیکی و سفالی، ظروف چوبی، دیوارکوب و تابلو، زیورآلات نقره، کیف و پوشاک، محصولات خوراکی ارگانیک و رژیمی مثل شکلات، برگ چای و چاشنی‌ها و مزه‌های بوتیک شاهی که با سبک زندگی خیلی از پیاده‌ای‌ها هم‌راستا و سازگاره، پیدا می‌شه.

یکی از دسته‌بندی‌های محصولات استودیو دو، عروسک و اسباب‌بازیه. اون عروسک‌های نرم و مهربونی که ما دیدیم، برای کادوی تولد به کودک جون می‌ده!

آرت‌شاپ استودیو دو در مجتمع آ.اس.پ
آرت‌شاپ استودیو دو در مجتمع آ.اس.پ
خرید پوشاک و لباس از آرت‌شاپ استودیو دو در مجتمع آ.اس.پ

مراقبت از پوست و مو هم چیز دیگه‌ایه که استودیو دو بهش توجه کرده و صابون، لوسیون بدن، روغن‌های مرطوب‌کننده، بالم لب و ماسک صورت، محصولاتی از این دسته که در این کانسپت استور پیدا می‌شه.

مراقبت از پوست و مو هم چیز دیگه‌ایه که استودیو دو بهش توجه کرده و صابون، لوسیون بدن، روغن‌های مرطوب‌کننده، بالم لب و ماسک صورت، محصولاتی از این دسته که در این کانسپت استور پیدا می‌شه.

اگر برای عوض کردن حال و هواتون، خرید یه چیزی برای تغییر فضای خونه و اتاق، یا برای هدیه، دنبال جایی بودید که جدیدترین محصولات دکوری و سبک زندگی رو داشته‌ باشه، استودیو دو رو از قلم نندازید.

ورودی آرت‌شاپ استودیو دو از راهروی مجتمع آ.اس.پ
آرت‌شاپ استودیو دو در مجتمع آ.اس.پ

نشونی کانسپت استور استودیو دو در تهرانش: مجتمع تجاری آ.اس‌پ، راهرو B، شماره‌ی ۲۵

نشونی صفحه‌ی آرت‌شاپ استودیو دو در اینستاگرام: @studio___do

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما