فست فود سالم پکس

پیتزای مکزیکی و فست فود سالم در رستوران پکس

سرکار زیاد پیش می‌آد که غذای بیرون بگیرید؟ خب این واقعا آدم رو اذیت می‌کنه که خیلی از وعده‌های غذای بیرون چرب و چیل هستن و ناسالم و اگرچه گهگاهی خوردنشون لذت‌بخشه، اما در طولانی مدت برامون خوب نیست. فست فود سالم و سبک«پَکس» هم دقیقا همین گره رو باز می‌کنه.

آشپزخونه‌ی پکس اونجایی شروع به کار کرد که بعد از کلی تحقیق و تفحص بین دوستداران فست فود، فهمید سنگین و دیرهضم بودن این غذا براشون یه دغدغه‌ی بزرگه. 

منوی پکس با همکاری یه جمع حرفه ای از سرآشپزهای تهران و به طور کامل بر پایه ی نان ذرت(ترتیلا) طراجی شده که نسبت به نان های معمول پیتزا و ساندویچ بسیار سبک تر، سالم تر و زودهضم تره. 

پیتزای مکزیکی با نان سبک و سالم ذرت، ساندویچ پیچیده شده (رپ) با محتوی سبزیجات و بیف و بوقلمون و این نکته که تمام رپ‌ها روشون سالاد کلم و تمام وعده‌های ناهار روشون نوشیدنی هست، باعث می‌شه پکس یک انتخاب به‌صرفه برای ناهارهای سرکار باشه.

علاوه بر این پکس به جای سس های صنعتی تو طیخ و سرو غذاهاش فقط از سس دست ساز استفاده می‌کنه که با مواد اولیه‌ی تازه و ارگانیک تهیه میشه و یه جورهایی حس غذای خونگی رو تداعی می‌کنه. سالادها و چاشنی‌های پکس توی ظروف کاربردی سرو می‌شه و برای توی خونه و غذاهایی که از خونه می‌برید سرکار هم قابل استفاده‌ست.

خلاصه که وعده‌های غذایی که پکس روشون کار کرده، هم به ناهار و هم به شامتون می‌خورن؛ مثلا می‌تونید از سالادهاشون که داخل قوطی ریخته می‌شه تهیه کنید تا هم بتونید یک مقدارش رو الان بخورید و باقیش رو بعدا، هم بتونید از ظرفش توی خونه استفاده کنید و هم بتونید سس‌های دست‌ساز پکس رو بریزید توش، در قوطی رو ببندید و خوب همش بزنید!

در همین راستا، جای گفتن داره که برند پکس تلاش کرده بسته‌بندی محصولاتش رو متناسب با حمایت از محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک‌های یکبار مصرف، به سمت ظروف استاندارد چندبار مصرف ببره که برای مشتریانش بعد از میل کردن غذا هم کاربردی باشه. 

پکس اون جایی واقع شده که نیازتونه؛ یعنی سمت و سوی ونک! در کنار داشتن فضای باز و سبز که این امکان رو به شما می‌ده که همون لحظه ناهار و شامتون رو به قولی بزنید تو رگ، سفارش آنلاین مجموعه در محدوده‌های مشخص شده هم به‌راهه.

همه‌ی این‌ نکته‌ها، یک فضای کارراه‌بنداز با غذایی که چندین بار از فست فود سالم‌تره، می‌سازه؛ جایی که می‌تونید ازش برای سرکار و وعده‌های روزانه، غذا تهیه کنید. خلاصه که اگر از اون دسته افرادی هستید که سرکار زیاد پیش می‌آد که غذای بیرون بگیرید و چرب و چیل و ناسالم بودن غذاها براتون یه دغدغه است، فست فود سالم پَکس دقیقا همین گره رو باز می‌کنه.  


خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع ونک پارک، تجاری برج دماوند، واحد ۷

منوی رستوران پکس رو از اینجا ببینید.

@pax_kitchen

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما