کافه مغازه‌ی بنیه در پمپ بنزین ۱۶۱ الهیه

با این سرعتی که زندگی شهری داره، حتما شده برای رسیدن به سرکار، دانشگاه و کلاس و کارگاه، سر صبح یا ظهر، بدون خوردن صبحانه و تامین انرژی مکفی، از خونه بزنید بیرون و فرصت زیادی هم برای نشستن تو کافه و رستوران یا لقمه پیچیدن از خونه نداشته باشید.«کافه بُنیه»، یک کافه در پمپ بنزین ۱۶۱ الهیه‌ست که در نوع خودش در تهران، اولینه.

منوی کافه به تناسب نیازی که مشتری‌ها دارن، یعنی سرعت و کیفیت، تدارک دیده شده. خوبیش به اینه که می‌تونید تا باک ماشین پر می‌شه، با تلفن با کافه تماس بگیرید و بهشون بگید سفارشتون رو بیارن پیشتون، دم ماشین. اینجوری می‌تونید از اونجا سریع برید به کارتون برسید.

دیگه وقتشه ببینیم منوی کافه از چه قراره.

کافه مغازه‌ی بنیه برای چنین جای جمع‌وجوری، منوی خیلی گسترده‌ای داره؛ به خصوص برای صبحانه. می‌تونیم بگیم بیشترین تنوع کروسان در تهران رو اینجا دیدیم! از کروسان شاتوت و شکلات تا ژامبون با پنیر. علاوه بر این، انواع تست، کوکی، وافل و چندین مدل ساندویچ از قبیل ساندویچ مرغ کاری و ساندویچ بادمجان و همینطوری انتخاب‌هایی برای سالاد، از جمله سالاد مدیترانه، سالاد اسفناج و سالاد کینوا هم وجود داره که در کنار آبمیوه‌های طبیعی بنیه، یک ناهار سالم و عالی می‌سازه.

تمام این خوراکی‌ها به صورت تازه آماده شده. شما می‌تونید اون‌ها رو بسته‌بندی شده تهیه کنید و با خودتون به کلاس و سرکار ببرید. نان و شیرینی کافه هم توی خود کافه به صورت روزانه پخت می‌شه.

بار نوشیدنی‌های بنیه هم به تناسب نیاز مشتری جوره؛ علاوه بر آبمیوه‌های طبیعی که گفتیم، قهوه‌، چای، دمنوش، شِیک و انواع نوشیدنی‌های خنک هم به صورت بیرون‌بر قابل تهیه کردن هستن و می‌تونید تهیه کنید و با خودتون ببرید به مقصد.

سرعت سفارش‌گیری و آماده کردن هر سفارش بالاست. اگر در خیابون شریعتی تردد می‌کنید یا گذرتون به اونجا افتاد، برای سوخت‌رسانی به ماشین و بدنتون، همیشه کافه بنیه و پمپ بنزین الهیه هستن تا کارتون رو راه بندازن و بنیه‌تون رو قوی کنن 🙂


نشونی کافه مغازه‌ی بنیه در تهران: خیابون شریعتی، نرسیده به پل صدر، روبروی باغ سفارت انگلیس، پمپ بنزین ۱۶۱ الهیه‌

ساعت کاری کافه مغازه‌ی بنیه: شنبه تا پنجشنبه از ۷ صبح تا ۷ شب

شماره تماس کافه بنیه: ۲۲۶۲۴۰۹۶

نشونی صفحه‌ کافه مغازه‌ی بنیه در اینستاگرام: @bonniecafedelivery

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما