/

کافه‌های مناسب کار با لپ‌تاپ

کافه‌های مناسب کار با لپ‌تاپ و مطالعه و دورکاری - کافه بیترسوییت در برج‌های سامان بلوار کشاورز

کارکرد کافه‌ها، از گذشته تا کنون

یک زمانی بود که کافه‌ها، فضاهایی در کنج ساختمون‌های تجاری و زیرزمین‌ها بودن؛ جایی که برای اولین بار از خودمون می‌پرسیدیم آیا انتخاب هر کیک دیگری بجز شکلاتی یک اشتباه محضه یا نه، این لیوان آب بغل اسپرسو رو باید چیکار کرد یا اینکه چرا یک لیوان چایی باید ۵ هزار تومن باشه.

از اون سال‌ها، کافه‌ها راه زیادی اومده‌ان. از جایی که مختص قرار اول بود، تبدیل شدن به پاتوق. کم‌کم دیدیم که در فضای کافه می‌شه دفتری باز کرد و کتاب شعری خوند. اون میون، کافه‌ای در بلوار کشاورز تبدیل شد به نمادی از مقاومت و تا همیشه در ذهن مشتری‌هاش موندگار شد.

فرهنگ کار کردن در کافه، از کجا اومد؟

روزهای پایانی سال ۹۸، همه‌گیری کرونا از راه رسید و با اون، سر و کله‌ی راهکارهای کار و تحصیل از راه دور و به صورت آنلاین هم پیدا شد. اوایل اصلا رضایت‌بخش نبود ولی با پیشرفت ابزارها و گذر زمان، یاد گرفتیم به «آنلاین» بودن عادت کنیم و راحتی که با خودش می‌اورد رو دوست داشته باشیم. یاد گرفتیم که تکیه‌مون رو از پشت میزهای موسسه و دانشگاه نشستن برداریم و با اینترنت، یاد بگیریم. بعد، ویروس مهار شد و با سرعتی باورنکردنی، از یادها رفت. اما عادت‌ها و سبک زندگی ما، مثل قبل نشد. صاحبان خیلی از مشاغل دیدن که نه؛ دورکاری واقعا جواب می‌ده! داشتن یک دفتر کار با هزار جور خرج و دردسر، اونقدرها هم اهمیت نداره و جایگزینی براش هست. اما فضای خونه دیگه اونقدرها هم مطلوب نبود و اینجوری شد که کافه‌ها شدن در دسترس‌ترین انتخاب برای فضایی که بشه درش به دورکاری پرداخت.

البته دورکاری برای خیلی‌ها، سبک تازه‌‌ای از زندگی نیست و فریلنسرها از مدت‌ها قبل، مشعل رو روشن کرده‌ان 🙂

فریلنسر، دورکار، دانشجو یا صرفا به دنبال فضایی مناسب کار و مطالعه، احتمالا سبک زندگی خیلی از پیاده‌ای‌ها با کار با لپ‌تاپ گره خورده. برای همینه که یک لیست پروپیمون از کافه‌های مناسب کار با لپ‌تاپ گردآوری کردیم و اون رو بروزرسانی کردیم.

بیشتر این کافه‌ها، فضای بزرگی دارن که باعث می‌شه اکثر اوقات، محدودیت زمانی برای نشستن نداشته باشن.

نکاتی برای کار در کافه با لپ‌تاپ

  • کافه‌های معرفی شده در این فهرست، حق سرویس جدایی برای استفاده از لپ‌تاپ نمی‌گیرن و مبلغی که پرداخت می‌کنید برابر با میزان سفارش‌ غذا و نوشیدنی شماست.
  • به خاطر داشته باشید که ممکنه تعدادی از این کافه‌ها، وای‌فای نداشته باشن. اگه نیاز به وای‌فای دارید، یادتون باشه حتما قبلش با بچه‌های کافه درباره‌اش صحبت کنید.
  • معمولا صبح روزهای تعطیل و فاصله‌ی عصر تا شب، زمان اوج کاری کافه‌ها (به خصوص اون‌هایی که شناخته‌شده‌تر هستن) محسوب می‌شه و بخواهی نخواهی سروصدای موسیقی، مکالمه و بوی سیگار بلند می‌شه. اگر ساعت حضورتون در کافه رو با این پیک‌ها تنظیم کنید، احتمالا تجربه‌ی رضایت‌بخش‌تری خواهید داشت. ما یک سری از این کافه‌ها که در زمان‌هایی واقعا شلوغ می‌شن ولی غیر از اون محیط مناسبی برای کار دارن رو مشخص کرده‌ایم.

پس بریم که داشته باشیم:

کافه پروژه‌ی د (دی پراجکت)

آدرس کافه دی پراجکت: شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک ۵۸

ساعت کاری کافه پروژه‌ی د: همه روزه از ۷ صبح تا ۱۰ شب

«کافه دی پراجکت» که در شهرک غرب واقع شده، راست کار غرب‌نشین‌هاست. فاصله‌اش با مترو و پایانه‌ی تاکسی‌های میدون صعنت، قابل پیاده رفتنه و جاپارکش هم بدکی نیست!

د پراجکت بین فریلنسرها و دورکارها، حسابی معروف شده و برای همین بهتره که از صبح زودتر برید تا صندلی دلخواهتون رو پیدا کنید. مدت زمان استفاده از میز به طور معمول، ۱ ساعت و نیمه. کافه هم فضای باز داره و هم فضای بسته، و میز اجتماعی‌ بزرگش از لحاظ داشتن پریز، حسابی غنیه!.

خوراکی‌های کافه د پراجکت، سلامت هستن و آیتم‌هایی مثل گرانولا، انواع سالاد، اسنک‌های سالم در اون به چشم می‌خوره.

کافه و فضای کار اشتراکی کاربن

آدرس کافه کاربن:  خیابون کریمخان، خیابان ایرانشهر، کوچه‌ی جمیله شیخی، پلاک ۱۳

ساعت کاری کافه کاربن: همه روزه از ۸ صبح تا ۱۱ شب

وقتی بحث کار در کافه می‌آد وسط، «کافه و فضای کار اشتراکی کاربن» حرف برای گفتن، زیاد داره. کاربن در یک خونه‌ی قدیمی مستقر شده و اتاق‌های طبقه‌ی بالاش به فضاهای کار اجاره‌ای که به صورت روزانه و ماهانه قابل رزروه، اختصاص داده شده. در  کافه کاربن، فضای برگزاری جلسات، تخفیف سفارش از کافه، اتاق استراحت، اینترنت و آشپزخونه هم دیده شده که اون رو تبدیل به یک انتخاب دلخواه برای فریلنسرها، دورکارها و دانشجویانی می‌کنه که کارشون با دو، سه ساعت جمع نمی‌شه!

فضای دلنشین و حیاط دلباز در کنار بسته‌های اقتصادی صبحونه و واقع شدن در محله‌ی زیبا و خوش‌مسیر ایرانشهر، بسته‌ی ارزش‌ ارائه شده توسط کاربن رو تکمیل می‌کنه.

کافه و کارگاه سفالگری کوره

آدرس کافه کوره: شهرک غرب، خیابون سیمای ایران، مجتمع تجاری پلاتین، طبقه‌ی منفی یک، جنب هایپرمی

ساعت کاری کافه کوره: همه روزه از ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

چند جور مبل و صندلی راحت (به قیاقه‌اش نگاه نکنید!) با پریزهایی در حوالی، به همراه پلی‌لیست دلچسب، باعث می‌شه کافه کوره یک پیشنهاد مناسب برای کار با لپ‌تاپ باشه. همینطور داشتن پارکینگ (چون این کافه در یک پاساژ، ولی در هوای آزاد واقع شده)، نزدیک بودن به مترو و پایانه‌ی تاکسی و برخوردار بودن یک منوی سالم و واقعا کامل (شامل آپشن‌هایی برای رژیم وگان و پیشنهادات متنوع صبحونه، پاستا، شیرینی، ساندویچ و قهوه)، به مطلوبیت کوره اضافه می‌کنه.

ایمپرسو بیسترو

آدرس ایمپرسو بیسترو: بالاتر از میدون نیاوران، خیابون جهانشاهی

ساعت کاری ایمپرسو بیسترو: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ١۱:٣٠ شب

اگر که حواسمون به شکلات‌های دستساز و نیمکت‌های خیلی نرم طبقه‌ی بالا پرت نشه، ایمپرسو بیستروی نیاوران جای آروم و آسوده‌ای برای کار کردنه. ایمپرسو یک سری میز توی پیاده‌رو چیده که با یک پرچین بلندبالا از خیابون جدا می‌شن و حسی دنج بودن رو باز هم بیشتر می‌کنن. موقع کار کردن، تمرکز لازمه و خیلی وقت‌ها، محیط هم باید آروم باشه تا این تمرکز به وجود بیاد؛ ایمپرسو بیسترو به عنوان یک کافه‌ی محلی، این آرامش رو داره.

اختصاص داشتن یک پریز برق به هر میز هم جذابیت ایمپرسو رو به عنوان کافه‌ای برای کار کردن، بیشتر می‌کنه.

کافه کاریزنو

آدرس کافه کاریزنو: خیابون سمیه، پلاک۲۱۲

ساعت کاری کافه کاریزنو: شنبه تا پنج‌شنبه از ۷ صبح تا ۱۱ شب، جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ۱۰:۳۰ صبح

کافه کاریزنوی خیابون سمیه، خودش رو در سه کلمه وصف می‌کنه؛ کافه، کتاب، نشست.

ما هم کاریزنو رو در سه طبقه وصف می‌کنیم؛ زیرزمین با کلی صندلی برای نشستن، یک کتابخونه و اتاق جلسه، طبقه‌ی همکف با میزهای اجتماعی و طبقه‌ی بالا با میزهای بزرگِ چندنفره.

این همه فضای مختلف در کنار موقعیت مکانی خوبی که داره، به کاریزنو قابلیت میزبانی از پیاده‌ای‌هایِ لپ‌تاپ رو دوش رو می‌ده. کلا حال و هوای کافه با کار و مطالعه آمیخته شده.

کافه و برشته‌کاری هیگر

آدرس کافه هیگر: خیابون دزاشیب، خیابون علیرضا افشار، پلاگ ۱۰

ساعت کاری کافه هیگر: همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب

اینکه آدم قشنگ چند ساعت یه جا بشینه و بدون حواس‌پرتی، گرم کار شه و پروژه‌اش رو تموم کنه، جایزه می‌طلبه! «کافه هیگر» جاییه که هم آرامش و راحتی لازم برای به ثمر رسوندن کارها رو فراهم می‌کنه، و هم جایزه رو. آپشن‌های غذای گیاهخواری، قهوه‌های نسل سوم از خاستگاه‌های گوناگون و چند مدل صبحونه‌ی جذاب، منوی این کافه‌ی باکیفیت رو تشکیل می‌ده.

صندلی‌های راحت کافه، وجود پریز برق کنار مبل‌ها و فضای بزرگ، همه و همه به یک امر اشاره می‌کنه؛ دلخواه و دلپسند بودن هیگر برای کار و مطالعه.

دم‌ کافه

آدرس دم کافه: جردن، خیابون عاطفی شرقی، پلاک ۲۰

ساعت کاری دم کافه: همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب

بعد از مرکز شهر، جردن قطب اداری شهره. دم‌کافه هم یه کافه‌ی نقلیه که چون بیشتر سفارش‌هاش بیرون‌بر و برای همون اداره‌جات و شرکت‌های مذکوره، معمولا خلوته و آروم. میان‌وعده‌هایی مثل کروسان شکم‌پر و پنینی داره با قهوه‌ها و دمنوش‌های خوب. واقعا آدمی که باید بشینه به کارهاش برسه، بیشتر از این چی می‌خواد؟

اگر زمان رفتن به کافه رو با حساسیت انتخاب کنید، وجود میزهای اجتماعی وای‌فای و پریزهای فراوون، به همراه داشتن ۳ شعبه در قلهک، فلسطین و پاسداران، وی‌کافه رو به مقصدی محبوب دل دورکارها تبدیل می‌کنه.

وی‌کافه

آدرس شعبه‌ی اول وی‌کافه: تهران، خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، نبش کوچه‌ی نایبی
آدرس شعبه‌ی دوم وی‌کافه: تهران، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، جنب پارکینگ ساختمان سام قلهک
آدرس شعبه‌ی سوم وی‌کافه: تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان پنجم، ساختمان سام، فود هال سام

ساعت کار شعب وی‌کافه: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

اگر از فریلنسرهای باسابقه و دانشجوها بپرسید «کجا می‌تونم بشینم راحت کار کنم؟»، احتمال اینکه وی‌کافه توی جوابشون باشه، خیلی زیاده. درسته که گروه‌های دوستی هم برای گفت‌وگو زیاد به وی‌کافه سر می‌زنن، ولی فرهنگ کار در کافه، در فضاهای اینجا به خوبی جا افتاده و این خودش یه نکته‌ی مثبته.

کافه نزدیک کتاب

آدرس کافه نزدیک کتاب: خیابون کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴، طبقه‌ی اول

ساعت کاری کافه نزدیک کتاب: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ صبح

کافه نزدیک کتاب در طی چند سالی که از فعالیتش می‌گذره، همه‌جوره پاتوق بوده؛ از برنامه‌های برانچ و موسیقی روزهای جمعه‌اش، تا عصرهایی که می‌شه با دوستان در فضای نیمه‌بازش نشست و بالاخره روزهای وسط هفته که می‌شه در اون به کار پرداخت.

پلی لیست بد خیلی آدم رو اذیت می‌کنه؛ انگار که وقتی موسیقی بده، به چیز دیگه‌ای نمی‌شه فکر کرد. ولی در کافه نزدیک، این مسئله مطرح نیست چرا که اینجا فضایی واقعا آروم داره و صدای موسیقی مثل یک نسیم ملایم در هوا، گُمه.کافه نزدیک منوی خوبی داره که پر از انواع و اقسام نوشیدنیه؛ سرد و گرم و گازدار، بر پایه‌ی میوه و بر پایه‌ی قهوه. همچنین پیش‌غذاها و ساندویچ‌ها و سالادهای متنوعی داره که با پیشنهادات صبحونه‌شون، روی هم رفته یک منوی کامل می‌سازه.

کافه ناک

آدرس کافه ناک: هفت تیر، خیابون مفتح جنوبی، خیابون ورکش، نبش کوچه‌ی سیاسی، پلاک ۱۷/۷

ساعت کاری کافه ناک: همه روزه از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

از در کافه ناک که وارد می‌شید، قفسه‌ی بزرگ گیاهان آپارتمانی، بوی قهوه و میز اجتماعی بزرگ، کارکرد کافه رو کامل بیان می‌کنه؛ کافه‌ای که در کنار فراهم کردن قهوه‌ی تخصصی و فروش دون قهوه و دم‌افزار، یک گلخونه‌ی نقلی هم داره و در ساعاتی غیر از ساعات معمول شلوغی کافه‌ها، برای کار کردن مناسبه. این میز، با پریزهای متعدد مجهز شده. اگر دوست داشته باشید در پیاده‌رو بنشینید و از حال و هوای دم‌دم‌های هفت تیر لذت ببرید، با میزهای بیرون کافه، این امکان هم مهیا شده.

کافه‌ کتاب همیشه

آدرس کافه کتاب همیشه: شهرک غرب، خیابون ایران زمین، مرکز خرید گلستان، واحد ۱۱۲

ساعت کاری کافه کتاب همیشه: شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه‌ و روزهای تعطیل از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

غرب تهران، متقاضی زیاده و کافه‌ی مناسب کار با لپ‌تاپ کم! البته کافه‌ی همیشه در مرکز خرید دوست‌داشتنی گلستان، از اون جاهای کمتر کشف شده‌ و راحت برای کاره. بین کتاب‌ها، لوازم نقاشی و اکشن فیگورهای تن‌تن، می‌شه روی نیمکت‌های راحتِ همیشه نشست، لپ‌تاپ رو آتیش کرد و به کار مشغول شد. گفتنیه که دیدن آدم‌هایی که مشغول خرید کتاب و لوازم تحریر هستن، یا روی نیمکت‌های کافه نشستن و به کار مشغولن هم به آدم انرژی می‌ده.

کافه گالری معمار

آدرس کافه گالری معمار: انتهای خیابون مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، باغ موزه قصر، ضلع شرقی موزه‌ی مارکوف

ساعت کار کافه گالری معمار: همه روزه از ۹ صبح تا ۱۲ شب

از بین معیارهای لازم برای کار در کافه، سکوت و آرامش خیلی نادره؛ به طور معمول، آدم باید سعی کنه سروصدای کافه رو در پس‌زمینه‌ی ذهنش، مح کنه. حالا کافه گالری معمار که در محوطه‌ی یک باغ‌موزه واقع شده شده، تیکِ این معیار رو می‌گیره. داشتن پریز برق کنار هر ستون، باز هم رتبه‌ی این کافه رو بین پیشنهادهای کافه‌های مناسب کار کردنِ پیاده، بالاتر می‌بره.

فضای با دقت طراحی شده در کنار ارائه‌ی قهوه‌های تخصصی نسل سوم و داشتن چند انتخاب صبحونه، از ویژگی‌های دیگر کافه معماره.

کافه کتاب چشمه

آدرس کافه‌ کتاب چشمه: خیابون کارگر شمالی، تقاطع بزرگراه گمنام، خیابون چهارم، پلاک۲

ساعت کاری کافه کتاب چشمه: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب، جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب

بین کلاف سردرگم بزرگراه‌های جلال و گمنام، نشر چشمه‌ی کارگر با کافه‌ی نقلی‌اش نشسته. این کافه، فضای آرومی برای مطالعه کردن و به سرانجام رسوندن کارها فراهم کرده. البته که وسوسه‌ی ورق زدن کتاب‌هاش هم اون میون، حواس آدم رو پرت می‌کنه؛ چرا که این شعبه، تمامی کتب نشر چشمه رو – بعضا با امضای نویسنده و مترجم – داره.

کافه تلاونگ

آدرس کافه تلاونگ: میدون آزادی، بزرگراه لشگری، کنارگذر لشگری، خیابون بیمه‌ی سوم، کارخونه‌ی نوآوری آزادی، کارگاه هفت و هشت 

ساعت کاری کافه تلاونگ: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب، جمعه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸:۳۰ شب

در کنار مترو و هم‌جوارِ یکی از بزرگ‌ترین فضاهای کار اشتراکی تهران؛ یک کافه مناسب کار با لپ‌تاپ، بیشتر از این چی می‌خواد؟ درسته؛ سلکشنی از میان‌وعده‌ها و میزهای متعددی که همه‌شون با پریز برق مجهز شده‌ان. کافه تلاونگ در نزدیکی میدون آزادی، همه‌ی این‌ها رو داره و در واقع بیشتر از هر چیزی، برای کار و گپ‌وگفت کاری اعضای فضای کار اشتراکی هفت و هشت که درست بغلش واقع شده، در نظر گرفته شده.

سین‌ کافه

آدرس سین کافه: تقاطع خیابون دولت با خیابون اختیاریه

ساعت کاری سین کافه: همه روزه از ۷ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

یه سری افراد جغد شب هستن و یه سری دیگه، مرغ سحر. اگر مرغ سحر باشید و استارت کار رو از ۷ صبح بزنید، سین‌کافه‌ی اختیاریه راست کار خودتونه. کافه به طور کلی، فضای آرومی داره و چند نوع میز که با همراهی مبارک پریز برق، آذین شده‌ان! بسته به کارتون، می‌تونید میز اجتماعی، میز دونفره یا پیشخوان دم پنجره رو انتخاب کنید.خوبی سین‌کافه اینه که خودشون، کار در کافه رو یکی از کارکردهای فضاشون اعلام کرده‌ان و خب، اینجوری بستر کار کاملا آماده‌ست! می‌تونید طولانی مدت بشینید و اگه جمعه رو به کارهای شخصی و مطالعه اختصاص می‌دید، باز هم می‌تونید به اینجا سر بزنید و با قهوه و میان‌وعده‌های مختلف، از خودتون پذیرایی کنید.

کافه بابِل

آدرس کافه بابل: بلوار کشاورز، ابتدای وصال شیرازی، نبش بن‌بست هما، پلاک ۱۱۹

ساعت کاری کافه بابل: شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، جمعه‌های از ۲ بعدازظهر تا ۱۱ شب

بودن در حوالی بلوار کشاورز، یعنی کارگر و فلسطین و ولیعصر توی مشتتون هستن و انقلاب و دانشگاه تهران هم چند قدم با شما فاصله دارن. پس هرچی کافه‌ی مناسب کار کردن و درس خوندن در این حوالی باشه، باز هم کمه. کافه بابِل هم از قدیمی‌ترین کافه‌های این حوالیه که البته به سحرخیزیش نیست که معروفه!

از جزئیات جالب توجه و اشیاء قاب شده‌ی روی دیوار که بگذریم، فضای بزرگ کافه یعنی وقت خلوتی، کافه، قلمروی شماست و وقت شلوغی هم می‌تونید تا جا داره، خودتون رو از میزهای پر سروصدا دور کنید. خیلی از میزها نزدیک دیوار چیده شده‌ان و دسترسی خوبی به پریز دارن

بابل، قهوه‌های تخصصی سرو می‌کنه که می‌تونه وقتی کار گره می‌خوره و پیش نمی‌ره، همراه شما باشه.

هرو بیسترو

آدرس کافه رستوران هرو بیسترو: هفت تیر، مفتح جنوبی، ورکش، نرسیده به سیاسی، پلاک ۱۷/۶ 

ساعت کاری هرو بیسترو: همه روزه از ۹ صبح تا ۱۱ شب

اگر دنبال کافه‌ رستوران دنج و باکیفیت در محله‌ی بهار و حوالی ورزشگاه شیرودی هستید، «هرو بیسترو» اون انتخاب برتره! رنگ‌های ملایم استفاده شده در دکور، تنوع میز و صندلی و البته، منوی حساب شده‌ای که از قهوه‌های تخصصی و دمنوش‌های طبیعی تا بشقاب‌های فیله و سالاد رو پوشش می‌ده، هرو بیسترو رو در زمره‌ی کافه‌هایی قرار می‌ده که هم برای کار با لپ‌تاپ مناسبن و هم برای قرار کاری.

کافه بلک باکس

آدرس کافه بلک باکس: خیابون کریمخان؛ خیابون ایرانشهر، کوچه‌ی استاد سمندریان، پلاک ۳۰

ساعت کاری کافه بلک باکس: شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، جمعه‌ها ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

کافه بلک باکس در ایرانشهر جا گرفته و از اون کافه‌هاییه که در اون دغدغه‌ی پریز و مدت زمان نشستن وجود نداره. فهرست غذایی‌اش با خوراکی‌های پرطرفدار پر شده و پخت روزانه‌ی شیرینی هم به نقاط قوتش اضافه می‌کنه. با داشتن یک کتاب‌فروشی نقلی که می‌شه وقت استراحت بین کار بهش سر زد، بلک باکس انتخاب خوبیه برای وقتی که از محیط خونه خسته شدید و از فضای تکراری به تنگ اومدید.

کار کردن بین مشتری‌های کافه بلک باکس خیلی رایجه. از اون جاهای پرطرفدار هم هست و همین باعث می‌شه عصرهای پر رفت‌وآمدی داشته باشه. پس مراقب باشید تایم شلوغی به قصد کار، بهش سر نزنید.

کافه ابتدا

آدرس کافه ابتدا: بالاتر از میدون ولیعصر، کوچه‌ی فرخی، پلاک ۳۵ 

ساعت کاری کافه ابتدا: همه روزه از ۱۲ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

خونه‌های قدیمی واقعا «آن» دارن. یه کمی که توشون جاگیر بشید، آرامششون به شما هم منتقل می‌شه. کافه ابتدا با دسترسی مناسبش از میدون ولیعصر و اون حس و حال و البته خوراکی‌های خونه‌های قدیمی ایرانی (مثل عرقیجات شیراز و کشک بادمجون!)، اون آسودگی لازم برای پرداختن به کارهاتون رو بهتون می‌ده.

کافه ابتدا، اتاق اتاقه و شما می‌تونید اون اتاقی که سکوت لازم داره رو برای کار انتخاب کنید.

داشتن اتاق VIP برای برگزاری جلسات و میزهای اجتماعی، ابتدا رو به گزینه‌ای دلخواه برای کار و مطالعه در مرکز شهر تبدیل می‌کنه.

کافه ریسمون

آدرس کافه ریسمون: خیابون ولیعصر، روبروی پارک ساعی ، نبش کوچه‌ی آبشار ، فروشگاه لایکو 

ساعت کاری کافه ریسمون:  شنبه تا پنج‌شنبه از ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

برای وقتی که توی خونه هزار جور سروصدای رفت‌وآمد، ماشین لباسشویی، تلویزیون و تلفن صحبت کردن می‌آد، یه کافه‌ی آروم، نعمته.

برای ساکنین محله‌ی ساعی و یوسف‌آباد، کافه ریسمون که می‌تونید با BRT هم خودتون رو بهش برسونید، انتخاب خیلی خوبی برای کار کردنه.

فضاهای جدید به این فهرست اضافه خواهند شد…

شبکه‌ پیاده

پیاده، یک رسانه‌ی شهری و برای تهرانه؛ به این معنی که از اتفاق‌های شهر، فضاها و مغازه‌ها، تاریخچه و اخبار پایتخت صحبت می‌کنه و در تلاشه پیوند بین شهر با شهروندان رو قوی‌تر کنه.

نظرتون چی بود؟

Your email address will not be published.

تازه ترین گزارش ها

بهار در شیب‌های سهروردی

بزنیم به دل سهروردی که کوچه‌‌خیابون‌های پر شیب و خونه‌های دو‌سه‌طبقه‌ی ویلایی و اغذیه‌فروشی‌های نوستالژیکش ما